Folk tror att det är lätt...

Jag venne hur många som har sakt att jag bara ska försöka hålla huvet högt och bara se allt från den ljusa sidan, det är inte precis som att man bara kan glömma allt.
Jag kommer ihåg när polisen kom och knackade på jag började gråta innan dom enns hade hunnit berätta vad det handlade om,  när dom sakt att Izza hade dött sprutade tårarna och jag fattade inte att de va sant jag ville inte att de skulle vara sant.
Skriver allt det här medans tårarna rinner,
snart är det två hela månader sen du lämnade oss och du är saknad alla saknar dig, men som sakt gud tar sina fina änglar först av alla.
Vi älskar dig hoppas du har det bra där du är nu min fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0