Pappa..

När jag lyssnar på den här låten kommer ALLA känslor fram. Allt som har hännt mej dom senaste åren, att iår år det 8 år sen pappa dog, allt är inte så jävla enkelt nu. Du ska komma nyinflyttad till en helt ny plats som du varit på typ 2 ggr i I HELA DITT LIV! Du ska kunna gå i skolan, du ska kunna lyssna på när dina kompisar snackar om deras pappa. Och du ska kunne hålla dina tårar inne, ibland går det inte tårarna bara kommer rinnande när du minst anar de... Folk tror att det är så jävla lätt att enns egen pappa inte har "funnits" för dig i hela ditt liv, Det har varit sjuukt svårt att hantera det men jag kämpar varje dag för honom, VILA I FIRD MIKAEL NILSSON!!! Jag tänker på dej varje dag,och jag ska fortsätta leva för dig som om du fortfarande levde för mig!

Kommentarer
Felicia

<3 önskar dig verkligen det bästa :*

2013-01-13 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0