My lovley dad! <3

Du fick mig att innse att man ska käpa fast man är ledsen.
Och när allt är skit så ska man hålla huvudet högt och le mot dom dryga, att man skiter i vad alla säger om ditt utseende, alla är fina på sina egna sätt.
Varje dag utan att du vet om det så ger du mig nytt själv förtroende, jag lever och går till skolan för att göra dig glad ehh..ja mamma oxå men framför allt för dig gör jag det.
Jag skiter i att alla säger att jag inte har det perfekta utseendet för alla är fina på sitt eget sätt.
Jag kommer ihåg hur mycket du ställde upp för min syster Natta när hon va liten du skulle kunna DÖDA för att göra mig säker med mitt liv.
Men nu är du inte här längre min Pappa, Carl Mikael Nilsson finns där uppe i himmlen någon stanns.
Och jag ska göra allt för att fortsätta leva för dig.
KÄRLEK OCH RESPEKT PAPPA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0