00:00

6 Juni-7 dagar kvar tills mitt liv är förstört.
Nej jag bara skojjar lite med er mina vänner, kul vaaah? :D
Nej, men om 7 dagar är det skolavslutning vilket jag ser fram imot men jag ser mindre fram emot att sluta i JS asså ingen fattar hur mycket minnen jag har med alla där.
Agnes-Sparkcykeln.
Ronja-Flaskan i matsalen.
Ida-När vi skrämde ster.
Matilda-Våra kebab ögon-
Jennifer-Våra "high five"
Elin-Eragon & Gollum.
Nadja-HEJ FELIX!
Nora-Valborg
Irma-Varje dag får du mig glad!
Bella-Den första jag prata med !!!
Gabbe-Självmorden!

Allt det där tjejer kommer jag ALDRIG GLÖMMA!!!
Ni är mina idoler okej ?!?!?!?
PUSS PÅ RÖVEN!!!!


Kommentarer
Bella

Älskar dig Alwa <3

2012-06-06 @ 00:49:30
URL: http://byybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0