TIPS

Jag har tagit reda på lite saker om håret faktist ^^
Ena saken har ni säkert hört om förut..
 
Men den första saken va te i håret, som till min förvåning funkade sjuukt bra!
Va hos en frisör och dom sa att det slet as mycket på håret men på mig blev det glansit och mjukt :O
Sjuukt bra faktist och inte dyrt alls heller rekomenderar sjuukt mycket!!
Te i håret= HISSAR!!
 
Sen bad frisören mig att om jag ville ha finnt hår så skulle jag duscha håret med shampoo två gånger varje gång som jag duschade.. Och tro mig det va det sämsta någonsin!
Man får sjuukt slitet hår och så blir det tunnare.
Shampoo är en sak som man inte ska ha mycket av för den tar bort nyttiga oljor från vårat hår.
Shampoo två gånger per dusch= DISSAR!!
 
Testa gärna sakerna och komentera hur der funkade på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0